woensdag 4 januari 2017

Beach fun

Hello crafty friends. Hopefully you have fine festivities behind you. It's been a while but here I'm back with my first card as a design team member for Newton's Nook Design.                 * Hallo creatieve vrienden. Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen achter de rug. Het is al even geleden, maar hier ben ik terug met mijn eerste kaartje als lid van het Newton's Nook Design team.


I've been on vacation and like to share a summer card for those that are freezing at the moment. Hihi I just love Newton chilling in his hammock. Perfect for a ritirement or birthday card, don't you think?                 * Ik ben op vakantie geweest en toon graag een zomerse kaart voor diegene die aan het vriezen zijn op dit moment. Hihi ik hou gewoon van Newton die lekker hangt in zijn hangmat. Perfect voor een verjaardag of een pensioen, vinden jullie dat ook niet?


See you later!!                * Tot later!!
http://www.newtonsnookdesigns.com/aloha-newton/ http://www.newtonsnookdesigns.com/newton-dreams-of-paris/

4 opmerkingen:

  1. Super cute card!
    I wouldn't mind vacationing there with Newton but sadly in my neck of the woods, although I am only minutes away from many beaches, I would want to be there today! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card! I love the scene you created and wish I was there on the beach today!! Happy New Year! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A-Mazing card Ellen, your coloring is so spectacular..I want you to give me lessons, lol!

    BeantwoordenVerwijderen